lørdag 7. februar 2009

Jeg har fått en utfordring!

Jeg fikk denne morsomme utfordringen av Gine og Merete:

1. Gå til foto/mapper
2. Ta ut den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
5. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret

Jeg var veldig spent på hva resultatet av denne utfordringene skulle bli, ettersom jeg egentlig ikke har så mange private bilder liggende på den PCen jeg bruker nå. Men jeg ble veldig glad da jeg så hvilket bilde jeg endte opp med:


Se på den lille Oliver'n min! <3>

Jeg sender utfordringen videre til:

-trivelig- (Tea)
Typisk Nina
Bentes lille krok
Anne Bente
Tones lille verden
Elisabeths Univers

Spent på hva dere har som 6. bilde i 6. mappe! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar