tirsdag 20. januar 2009

All boy



Bidraget mitt i MammaNetts skissekonkurranse, uke 3. Jeg hadde bestemt meg for å ikke bruke Bazzill denne gangen, for det gjør jeg jo alltid. I ettertid angrer jeg meg. Jeg tror LOen hadde blitt mye finere med lyseblå kartong bak i stedet for det stripete mønsterpapiret. Det ble litt voldsomt, synes jeg nå. Jaja - gjort er gjort. Morsomt å bruke bølgepapp i alle fall! Det er første gangen for meg!

Et detaljbilde:

Hm... det slo meg plutselig at LOen kanskje hadde vært mye finere i et kvadratisk format!? Kan formatet ha så mye å si? Interessant tanke for meg som scrapper i lettersize! Hva synes dere - er den finere under her?



En gang må jeg vel "krype til korset" og begynne å scrappe i 12x12 jeg også! LOL ;)

11 kommentarer:

  1. Synes bakgrunnsarket passe kjempe bra jeg. Veldig flott LO.

    hihi, den hadde nok gjort seg i 12X12 også ja :P

    SvarSlett
  2. jeg syns også denne va kjempe fin med mønsterarket, va liksom det som gjorde seg :)
    og ja enig at den va fin i 12x12 også, men ikke nødvendigvis finest nei ;)

    vil og bare si at du lager kjempe flotte layouter og at jeg adder deg til lista mi ;)

    mvh linda

    SvarSlett
  3. HERLIG LO Bente

    Tusen takk for kos kommentar hos meg
    klemklemklem tilbake til deg =)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blog foresten....glemte jo og si det..Har lagt deg i lista mi og gleder meg til og titte innom =)
    klemklemklem igjen

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, Linda og Gine! Dere legges til på min liste også! :D

    SvarSlett
  6. synes bakgrunnsarket passet kjempefint til temaet jeg :)

    Var veldig fin i 12x12 også, men ikke nødvendigvis finere enn i lettersize;)

    SvarSlett
  7. Så tøff denne var da!!
    Begynner å bli store de gutta våre nå :-)

    SvarSlett
  8. Så herlig LO!!

    Jeg har en liten utfordring til deg i bloggen min:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  9. Har en liten utfordring til deg i bloggen min

    SvarSlett
  10. Kjempefin LO Bente! :) Og mei taien din ble superfin! :)

    Og jeg synes ikke du trenger å scrappe i 12x12!! Hilsen Tea (som scrapper i 8,5x11) :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kommentarer, Bente, Merete og Tea! :D

    Nå skal jeg ta en titt på utfordringene deres, Merete og Gine! Har vært litt lite herifra de siste ukene pga ferietur og nå - influensa...

    SvarSlett