fredag 16. januar 2009

Scrapping the music - på norsk, oppgave # 1


Scrapping the music - på norsk har lagt ut aller første oppgave, og den vil jeg selvfølgelig være med på! Morsomt å prøve seg på noe nytt - for jeg har aldri brukt musikk som inspirasjonskilde på denne måten før!

Oppgaven lyden som følger: Bruk sangen/teksten i utfordringen som inspirasjon for din LO. Tittelen på LOen skal være hentet fra teksten - enten tittelen, en strofe eller et ord :)

Over er altså bidraget mitt. Sang # 1 var "Her kommer vinteren" med Jokke og Valentinerne.

Noen detaljbilder:



5 kommentarer:

  1. så gøy at du også har fått deg blogg Bente! Legger deg til på lista mi jeg ;)

    Kjempefine LO'er altså. Liker stilen din godt jeg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Nina! Så koselig :)

    SvarSlett
  3. Hei Bente!!:) Og det var jammen på tide at du fikk deg blogg også!!

    Kjempeflott bidrag til utfordringen vår du har scrappet her!!:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Vibeke! Og tusen takk, Sonja! :)

    SvarSlett